Dag 11: Reisdag - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Tim en Esmee - WaarBenJij.nu Dag 11: Reisdag - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Tim en Esmee - WaarBenJij.nu

Dag 11: Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Tim en Esmee

30 Juli 2015 | Indonesië, Soerabaja

Doordat we gigantisch veel hadden ingekocht waren we genoodzaakt een koffer bij te kopen. We kochten de goedkoopste en grootste en namen het maar voor lief dat deze roze was. Daarna hebben we snel wat gegeten in een leuke bistro aan ons hotel en pakte we om 4 uur de trein naar Surabaya. Dit maal verliep de treinreis vlekkeloos en kwamen we om half 9 aan in ons hotel. Na ons opgefrist te hebben in ons hotel gingen we een hapje eten bij een plaatselijk restaurantje. Als het aan hun lag bleef het echt bij een hapje eten aangezien we van de gigantische menukaart maar 3 dingen mochten kiezen. We zijn toen maar snel weggegaan en hebben culinair gegeten bij McDonald's, die om de hoek zat. Vervolgens hebben we onze was uitgezocht om deze op te laten halen door de wasserij in het hotel. De volgende dag zou een heel belangrijk moment in mn leven plaatsvinden: het huis van mijn opa en oma opzoeken. Daarom zijn we snel gaan slapen om op tijd op te staan.